Serrat de Carrasquers

Hem aparcat al km 2.2, aproximadament, de la carretera que porta a Gavarra, en un espai que hi ha just on comença la pista per on ens dirigirem a la recerca del cim.
Ja en camí canviem l’asfalt per terra, en caminar per l’ampla pista, en lleugera pujada. Al cap de poc arribem a una corba on hi ha una pista a l‘esquerra que es fica a un espai obert. Continuem per la pista principal i poc després tornem a deixar per l’esquerra una altra pista que es dirigeix a Ca l’Andreu de Vallcarques. Més endavant arribem als camps de Torrades, on tornem a deixar una altra pista, en aquesta ocasió per la dreta, que es dirigeix a Cal Codina.
La pista per on anem ens porta a un nou encreuament on trobem un nus de pistes. Fins aquí s’hi pot arribar en cotxe normal, si és que es vol fer més curt encara el recorregut. Aquí es deixen un parell de pistes a la nostra dreta, una d’elles es dirigeix a Cal Felícia, i continuem per l’esquerra, ara ja per pista més precària, que es dirigeix a zona arbrada.
Al cap d’una estona, ja per dintre del bosc, passem una cadena que barra el pas als vehicles i comencem la lleugera pujada que ens porta a cel obert, ja amb la vista del turó on hi ha el cim, al qual arribem fàcilment.
Ens rep un vèrtex geodèsic i unes vistes molt àmplies, amb tot un reguitzell de cims.
El retorn el fem pel mateix camí.