Turó de Cerdanyola

He aparcat al barri de la Llàntia, a la confluència dels carrers de Galícia i de Blanes, just al costat del camp de futbol de la Llàntia. Hi ha lloc per aparcar sense problemes.

He fet un curt recorregut per pujar el més directe possible a la creu que s’ubica al cim del turó de Cerdanyola, al parc municipal del mateix nom. Per fer això he començat a caminar en sentit sud-oest, totalment encarat al cim. Més endavant he agafat un sender que tomba en sentit sud-est, en pujada, per agafar més endavant orientació nord-oest de nou. Aquest sender em porta directament al cim. Excel·lents vistes arreu.

Continuo el recorregut pel sender que baixa del cim amb orientació nord-oest i després gira en sentit sud-est. Hi ha múltiples opcions per tornar al punt d’inici. Jo em desvio del camí principal per baixar a tocar el carrer del Mas de Sant Jordi i més endavant baixar a la plaça de Florenti Serra « Tinet», més que res per documentar aquest camí.

De nou a la pista principal arribo a tocar del carrer de Galícia, però no arribo a sortir a ell perquè un sender em permet tornar al lloc d’inici per camí de terra, en compte de per asfalt.